نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2778
-
الف
+

«ناصر ممدوح»: خاطراتم در «اغما» از یادم نمی رود

«ناصر ممدوح» صداپیشه ، مدیر دوبلاژ و بازیگر سینما و تلویزیون ایران با دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «ناصر ممدوح» صداپیشه ، مدیر دوبلاژ و بازیگر سینما و تلویزیون ایران پس از سال‌ها اجرا و بازیگری در رسانه ملی ایران با دنیای تصویر و بازیگری خداحافظی کرد.

«ناصر ممدوح» گفت: دیگر نمی‌خواهم مقابل کمره ظاهر شوم، اما این به معنی خداحافظی از عرصه هنر نیست. من مدتی در مقابل کمره مسابقات، فلم‌ها و سریال‌ها اجرا کرده‌ام حتی برنامه‌ای برای پیشکسوتان دوبله در تلویزیون داشتم. بازیگری حرفه اصلی من نیست و همیشه دوبله را دوست داشتم و دارم. 

وی دلیل کناره‌گیری را باز کردن فضا برای کاربلدهای این حرفه و جوانان بااستعدادی که می‌توانند بازیگران خوب و درخشانی برای دنیای تصویر باشند عنوان کرد و گفت:‌ من در سال 1384 در «راه شب» ساخته »داریوش فرهنگ» بازی کردم اما اکنون احساس می‌کنم دیگر توانایی‌های آن زمان را ندارم.

ممدوح ادامه داد: از سوی دیگر تعداد سوژه‌های خوب هم بسیار کم شده‌اند؛ بسیاری از کاربلدهای این بخش بیکار شده‌اند و یا وجود هنرمندانِ بخش های دیگر در بازیگری باعث می‌شود جوانانِ با استعداد این حوزه دیرتر معرفی شوند،‌ این مسائل هم آزارم می‌دهد.

«ناصر ممدوح» تأکید کرد: خاطرات خوبی از دنیای تصویر دارم، از سریال های «اغما» و «راه شب» که آن ها را از یاد نخواهم برد. اما حرفه اصلی من گویندگی فلم است.

وی درباره جذابیت سریال های تلویزیونی جدید به تسنیم گفت: سریال‌های تلویزیونی روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند. باید سوژه‌ها و فلمنامه ‌ها آن مثلِ گذشته بتواند با دغدغه‌هایش، جامعه را همراه کند اما این اتفاق نمی‌افتد. باید از بازیگران و عوامل سازنده کاربلد بهره ببریم تا مردم دوباره جذبِ کارهای ما باشند.

ممدوح در پایان افزود: برای همه آرزوی صحت و تندرستی دارم. هشدارها درباره کرونا را جدی بگیرید تا بتوانیم این ویروس را هرچه زودتر شکست بدهیم. 

گفتنی است که سریال «اغماء» با بازی «ناصر ممدوح» کرکتر «داکتر نائینی» پیش تر برای بینندگان فارسی زبان افغانستانی و تاجیکستانی شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «اغما»

م ح

نظر شما
ارسال نظر